WhatsApp
+8613931106865 +8613785132156
Chjamate
+ 86-0318-8638566
E-mail
info@jxrubber.com   sales@jxrubber.com

Linee di Frenu: Cosa Fanu è Cumu Serviteli

Hydraulic brake hose assembly (1)

 

E linee di frenu sò unu di i componenti più impurtanti di l'operazioni di sicurezza di u vostru veìculu. Da salvà vi da e collisioni nantu à a strada per esse solu un cumpunente fundamentale di tutti i veiculi, e linee di frenu devenu esse curate di modu regulare per assicurà ch'elli sianu affidabili è chì pudete dipende da elli quandu ne avete più bisognu.

Publicatu inizialmente in u 2013 è aghjurnatu in u 2020 per riflettà i cambiamenti tecnichi è di l'industria, i nostri esperti di l'automobile in Christian Brothers Automotive spieganu ciò chì sò e linee di frenu, cumu si operanu, quandu li serve, è tantu di più.

CH ARE SONU E LINEE DI FRENU?

Benintesa, avemu bisognu di cumincià cù i basi: Chì sò e linee di frenu?

I freni sò cuncepiti per tene vi è a vostra vittura sicura nantu à a strada. In casu chì i vostri freni fiaschinu, o ùn sianu affidabili, voi, u vostru veiculu, è altri in strada pudete avè prublemi serii.

E linee di frenu ghjucanu un rolu primu in e prestazioni è a funzione generale di u frenu di u vostru veìculu, permettendu à a vostra vittura di trasformà a pressione di u pedale in putenza di fermu. A maiò parte di e vitture presentanu sistemi di freni idraulici, chì utilizanu u fluidu per trasferisce a pressione applicata da u vostru pede à u frenu. Eccu induve e vostre linee di frenu entranu in ghjocu.

U liquidu di i freni hè almacenatu in u cilindru maestru è hè trasferitu da u cilindru maestru à e pinze di frenu via u linii di frenu quandu u pedale di frenu hè spintu. Questa pressione impone e pinze à chjappà i freni è, à turnu, à rallentà è à piantà a vittura.

CUMU SAI SE E TUE LINEE DI FRENI SONU MALTINE?

Sì avete rimarcatu qualchì fluidu chì perde, puderia esse un segnu di cattivi fili di frenu. E vostre linee di frenu duverebbe dura a vita di a vostra vittura. Tuttavia, i detriti o a guida brutta ponu causà crepe o fori in e linee.

Alcuni segni cumuni di prublemi di linea di frenu includenu:

Perdita di Liquidu di Frenu In generale, ogni fuga da u vostru veìculu deve esse una causa di preoccupazione. Siccomu ogni liquidu in u vostru veiculu hè di un culore diversu, hè megliu esaminà a fuga da vicinu. U fluidu di i freni hè di solitu chjaru in culore, ancu s'ellu pò esse marrone s'ellu hè vechju è bruttu. Se toccate u fluidu, duveria avè un oliu seccu. L'altru modu per vede se a fuga vene da e vostre linee di frenu hè odorendu u liquidu. L'odore di u fluidu di frenu hè di solitu paragunatu à l'oliu di pesce o di ricino. Sè avete rimarcatu unu di sti segni, hè assai prubabile fluidu di frenu.

Luce di Frenu Accende - Se a vostra linea di frenu deve esse rimpiazzata, a vostra vittura deve fà sapè. In parechji casi, a vostra luce di frenu apparisce nantu à u vostru pannellu se ci hè un prublema. Sia chì e vostre linee andassinu male o sì abbiate bassu fluidu di frenu, a luce vi darà un avvertimentu prima chì si produci un dannu seriu. Se a vostra luce di frenu si accende, fate chì sia ispezionata da un prufessiunale.

Pudete Spinghje U Frenu à Terra - Sì avete mai pensatu chì pudete spinghje u vostru pedale di frenu finu à u pavimentu, cù poca o nisuna resistenza, u vostru sistema di frenu hà prublemi. S'ellu accade, duverebbe rimuà u vostru veiculu in un negoziu lucale è ispezionatu.

Visibile Distress - Se pensate chì avete un prublema cù e vostre linee di frenu, è chì sapete u vostru modu intornu à una vittura, pudete ispezionà voi stessu. Se vedite qualchì segnu di umidità, corrosione o danni, duverete rimpiazzà e linee di frenu di u vostru veìculu.

U modu più faciule per verificà una fuga di a linea di frenu hè tenendu una lanterna sottu à a vostra vittura. Se notate gocce à l'internu di e vostre rote, macchie di ruggine longu à e linee, o qualsiasi strisce di fluidu bagnatu o seccu, puderebbe trattà cun una fuga di linea di frenu.


Tempu di posta: Maghju-25-2021