WhatsApp
+8613931106865 +8613785132156
Chjamate
+ 86-0318-8638566
E-mail
info@jxrubber.com   sales@jxrubber.com

Classificazione di u frenu

U mangu di frenu di l'Automobile (chjamatu ancu tubu di frenu) hè una cumpunente di u sistema di frenu di l'automobile. A funzione principale di u manguu di frenu hè di trasmette u mezu di frenu in u frenu di l'automobile per assicurà chì a forza di frenu sia trasmessa à i scarpi di frenu di l'automobile. O a pinza di frenu genera forza di frenata, affinchì a frenata sia efficace in ogni mumentu.

Classificazione di i tubi di frenu
Sicondu i sfarenti tippi di freni di l'automobile, hè divisu in tubi freni idraulici, tubi freni pneumatici è tubi freni à vuoto. Sicondu u so materiale, hè divisu in mangu di frenu in gomma è mangu di frenu in nylon.

Tubo di frenu (mangu di frenu)
Vantaghji è svantaghji di i tubi di frenu
U manguu di frenu in gomma hà i vantaghji di una forte resistenza à a trazione è di una facilità di installazione, ma u svantaghju hè chì a superficia hè propensa à l'invecchiamentu dopu l'usu à longu andà.
U mangu di frenu in nylon hà i vantaghji di anti-invecchiamento è resistenza à a corrosione. U svantaghju hè chì in condizioni di bassa temperatura, a resistenza à a trazione hè indebulita, è hè faciule da rompe se hè influenzata da forze esterne.

Manutenzione di u flessibile di frenu
U tubo di frenu hè una parte impurtante per assicurà a guida sicura di u veiculu. Tutti quelli chì utilizanu a vittura devenu dà una attenzione particulare à a solita manutenzione è ispezione. I punti seguenti devenu esse attenti in tempu di pace:
1. Verificate u mangu di frenu regularmente per mantene a superficie di u mangu di frenu pulita per evità a corrosione.
2. Evitate di tirà u manguu di u frenu cù una forza esterna.
3. Verificate spessu se l'articuli di i tubi di frenu sò sciolti è ben sigillati.
4. U flussu di frenu adupratu dapoi un bellu pezzu deve esse rimpiazzatu à tempu s'ellu si trova invechjatu, micca firmatu bè o graffiatu.

L'impattu di a guasta di u flessibile di frenu nantu à u sistema di frenu
Se u vulume internu di u mangu di frenu diventa più grande, u sistema di frenu di a vittura fermerà daretu.
Se ci hè una rottura, u sistema di frenu fallerà.
Se u tubo di frenu hè bluccatu, ùn puderà frenu

Espansione di a cunniscenza di i tubi freni
Tubu di frenu
mangu di frenu
Perchè u tubo di frenu ùn hè micca fattu di metallu
U manguu di frenu ùn hè micca fattu di metallu perchè e rote ponu fluttuà in sù è in sutta secondu e cundizioni di a strada, è e ruote anteriori ponu esse girate à sinistra è à destra, dunque ci vole à aduprà cunnessioni di mangu. U tubu metallicu ùn hè micca fluttuante è faciule da rompe.
Dunque, u metalu ùn hè generalmente adupratu.


Tempu di posta: Apr-29-2021